Webmarketing

SEA - Adverteren in Zoekmachines

Bij de SEA-techniek gaat u betaald adverteren in de zoekmachine, dit betekent dat je betaalt voor het tonen van jouw website in de zoekresultaten. Het voordeel is dat je je op een zeer specifieke doelgroep kan richten en dat je bedrijf of merk meteen zichtbaar is voor potentiële bezoekers.

  • zo hoog mogelijke visibiliteit halen in de zoekmachine

  • zo hoog mogelijk rendement halen; dit betekent niet altijd dat de eerste positie de meest winstgevende is

VRIJBLIJVEND GESPREK!

[contact-form-7 id="1621" title="Vrijblijvend Gesprek"]
Stappenplan

Onze Werkwijze

Image

1. Campagne Objectieven

Bij een goede SEA-campagne analyseren en bepalen we het doelpubliek van de advertenties. Met een selectief doelpubliek behaalt u een hogere conversie, meer naambekendheid, meer visibiliteit en een hoog rendement… Dankzij een jarenlange ervaring helpt RIVR u een zicht te krijgen op de voor u meest rendabele strategie.

Image

2. Keyword Analyse

Ons team analyseert de zoektermen die gelinkt kunnen worden aan uw product of dienst. We bekijken op welke relevante woorden veel wordt gezocht in Google en/of Bing. RIVR zoekt voor u een evenwicht tussen uw budget, aantal keer dat het woord wordt gegoogled en de prijs per klik.

Image

3. Ontwerpen Advertenties

Het is tijd… tijd om uw advertentie te ontwerpen! Met Google Adwords of Bing zetten we uw campagne op poten, ontwerpen we uw advertenties en stellen we de juiste budgetten in voor specifieke advertenties. Hierbij houden we rekening met uw doelpubliek om de advertenties zo aantrekkelijk mogelijk te maken.

Image

4. Advertentie Bieden

Bij een SEA-campagne betaalt/biedt u voor een advertentie bovenaan in Google. Het is dus belangrijk dat u goed afweegt wat u wilt. Wilt u absoluut steeds automatisch bovenaan in de Google-ranking staan, hoe lang, tegen welke prijs? Wat als een concurrent meer biedt voor de hoogste plaats? RIVR bekijkt met u de verschillende opties, want de eerste plaats is niet altijd de meest rendabele positie!

Image

5. Campagne Optimalisatie

U begrijpt het… door uw tekst- en beeldadvertenties/SEA-campagne te laten optimaliseren, kan u heel wat kosten besparen! RIVR analyseert het aantal kliks op uw website, via welke zoekterm een klant op uw website terecht komt en hoe lang een klant op uw website is gebleven. We onderzoeken hoe het komt dat sommige zoektermen het goed doen en andere niet. Wij zorgen voor een maximale optimalisatie van uw campagne met een maximaal rendement als resultaat.

Search Engine Advertising

Waarom kiezen voor RIVR?

RIVR is gespecialiseerd in het optimaliseren van uw advertentiecampagne in Google en/of Bing. Zo leggen we bijvoorbeeld zoekwoorden en/of zoektermen vast die jouw doelgroep gebruikt. Wij zorgen ervoor dat, ook al wordt uw website nog niet gevonden, uw advertentie toch in de zoekresultaten verschijnt.

RIVR zorgt voor een maximale optimalisatie met een maximaal rendement als resultaat.

RIVR
Search Engine Advertising

Wat moet u zeker weten over Zoekmachine Adverteren!

  • Doel: een zo hoog mogelijke visibiliteit met een zo hoog mogelijk rendement

  • SEA heeft betrekking op betaalde zoekresultaten

  • Uw website is meteen bovenaan zichtbaar in Google.

  • Het resultaat is niet blijvend! Stopt u de Adwordscampagne, dan is uw website niet meer zichtbaar in Google.